Taas on vierähtän pitkä aika kun olen viimeksi kirjoitellut... Olen nimittäin nyt kuukauden aina ravaillu Näyttelyissä esitäämässä Vakkarihandlattavaani sekä kisannut Junior Handlerissa. El isisi en vain ole ehtinyt kirjoittaak un viikot menee koulussa ja viikonloput koiranäyttelyissä :D

Kouvola
Ekana suunnattiin nokka kohti Kouvolaa vakkari handlattava Ikon kanssa.  Tuomarina meillä oli Tino Pehar, joka on aikaisemminkin ollut Masin tuomarina.
Kehässä Iko käyttäytyi hyvin. Tuomari ojensi meille EH:n, Kippura häntä häiritsi tuomaria, no mutta me ei siitä masennuttu. Tuloksena siis EH NUK1


Tervakoski
Sitten suuntana Tervakoski, Ikon kanssa taas. Iko Meni taas tapansa mukaisesti hyvin kehässä, vaikka hieman arasteli tuomaria aluksi. Ja taas tuli EH ja tuloksena EH NUK1. Samalla pääsin esittämään Valioluokan isovillakoira narttua joka meni ensimmäistä kertaa vieraan kanssa, Koira veti omistajan sa perään, mutta kaikesta huolimatta olimme ERI VAK2 PN4.

 

Helsinki
Sitten Helsinkiin, Masteryn syysnäyttelyyn johon olin ilmoittanut itseni myös Junior Handleriin. Näyttelypaikalla päätimme Ikon omistajan kanssa että hän esittäisi Ikon, koska koira oli aivan jossai omissa maailmoissaan. Kehässä meni hyvin ja taas ropsahti EH, Tuloksena EH NUK1. Sitten alkoi minun junnukisat, kisasin Hugo espanjanvesikoiralla. Kehässä kaikki meni nappiin, vaikka ennen kehään stressailin , koska jännitin hieman. Pääsin jatkoon, josta olin erittäin tyytyväinen, sillä monia erittäin hyviä kisaajia oli myös otettu jatkoon. Viellä oli koirien seisotusta sekä pariliikkeitä. Ne menivät hyvin. Jatkoon poimittiin viisi, olin yksi heistä. Sillä hetkellä totesin että olisin tyytyväinen mihin tahansa sijoitukseen. Esittäjiä alettiin sijoittamaan, lopulta oli jo kolme kilpailijaa sijoitettu ja jäljellä olin minä ja Karri Heino Bichon Frisen kanssa. Tuomari pyysi viellä kierroksen ympäri. Lopulta Tuomari ojensi minulle punaisen ruusukeen, Olin vanhempien 1! :D Neljännes virallinen kisa ja nyt olin vanhempien ykkönen ensimmäistä kertaa, en aluksi tajunnut koko tilannetta kun tutut ja ystävät alkoivat hääriä ympärillä ja onnitella.
Sitten alkoi päivän paras kilpailu, Ellen Harjanne villiksensä kanssa oli voittanut nuoremmat. Tehtiin pariliike, sekä vaihdettiin koiria. Tuomari ojensi minulle punaisen ruusukeen, olin päivän paras! Tuomarinamme oli Seija Siitonen
Ensinnäkin kiitokset Hugon lainaamisesta, mahtava luonteinen koira ja esiintyjä!

Sunnuntaina kisasin Kääpiösnautserilla, Sagalla. Kehtä menivät hyvin, Mutta emme sijoittuneet. Kiitos kuitenkin Sagan omistajlle Sagan lainaamisesta!

Porvoo

Porvoossa esitin Ikon ja kehäkäyttäytyminen oli parasta tähä menessä. Tuomarimme arvosteli ensimmäistä kertaa villiksiä ja oli ilmeisesti erittäin tiukka. EH ropsahti ja Kippura häntä laski arvosanaa. Taas tuloksen EH NUK1 :D
Olin myös junnuilemassa Porvoossa Masin kanssa, mutta emme sijoittuneet, tuomari tykkäsi hieman erillaisesta esittämistyylistä kuin minä itse esitän, mutta eipä se haitannut ollenkaan :D
Sain myös kokeilla Aprikoosi Kääpiövillakoira Ninniä, Ja mahtava koira, ei voi muuta sanoa. Hienosti meni kun treenattiin ja jos alkaa sujumaan viellä paremmin niin saan ehkä lainata Ninniä Junir Handleriin ;)

 

Masin kanssa kasvatetaan Karvaa tiuhaan tahtii, ja on kyllä hyvä karv kasvamassa, otivottavasti sama tahti jatkuu! :) Näyttelyt täältä tullaan!

Tälläsen pitunen karva Masilla on nyt :)